دانلود آهنگ امین فالجی حسرت
نوشته شده توسط : لیلا

دانلود آهنگ امین فالجی حسرت
دانلود آهنگ کردی شنیدنی حسرت با صدای خواننده کرد امین فالجی همراه با متن و دو کیفیت عالی و خوب از رسانه اینترنتی سویل موزیک امکان پذیر میباشد، از همراهیتان سپاس گذاریم…
Amin Faleji – “Hasrat” »/ Download With Text And Online player In

Amin Faleji Hasrat دانلود آهنگ امین فالجی حسرت ای قصیل مه باید بمینیده دلم


آهنگ پیک و برام پر کن امشب درد دل دارم سنگین بریز برام آخه فازشو دوس دارم امین فالجی

پیک و برام پر کن امشب درد دل دارم ⋆♩
سنگین بریز برام آخه فازشو دوس دارم ♫
تو رفتی و بعد تو سمت هر چیزی رفتم ⋆♩
هر خلافی و بگی با دستای خودم کردم ♫
الکل و سر میکشم اونقدی که حالم بده ⋆♩
ویساتو که گوش میدم حال خرابی بم میده ♫
زمونه عوض کرد همه چی و حتی تو رو ⋆♩
هنوزم عاشقتم توله سگ تو دل برو ♫
تو منو بد کشتی دس خوش داری به علی ⋆♩
شدم یه آواره یه آدم مخ ردی ♫
نشدی سهم دلم اون خنده هات مال کی شد ⋆♩
سر تو بی شرف نوشته هام لاتی شد ♫
نمیدونم که آخه چه چیزی تو چشماته ⋆♩
که هر کی می بینتش یهو میشه دلداده ♫
همه رو بازی بده تا میتونی تیغ بزن ⋆♩
فراموشی گرفتم بازم ازت می نویسم ♫
قیمتت چنده بگو هرزه خیابونی ⋆♩
من اینجا گوشه خونه ام بند دلم پاره شده ♫
اما تو غرق هوس بند لباست باز شده ⋆♩
اگه عاشقت نبودم روزگارم این نبود ♫
هر روز و مست نبودم بزنم به این و اون ⋆♩
تاوان شو من دادم خوشیاش مال اوناس ⋆♩
صدای عربده هات توی کل محل پیچید ♫
همه دیگه فهمیدن آرتین به عشقش نرسید ♫
ده تایی ریختن روم عشقت مفت بری خورد ⋆♩
عشق تو زدن با تیزی سر تو بستری شد ♫
زخمام که خوب بشن باهمه تون حساب دارم ⋆♩
آهومو دزدیدین من سر اون عقل ندارم ♫
خودزنی دیگه شده رفیق این روزای من ⋆♩
انقدی دوست دارم که شدی خدای من ♫
دلم شکانیده ولی هنوز هایده ناو قلب مه ⋆♩
سوزانی ریشه مو دلم و یادت نیه عشق مه ♫
دلم اراد گیره کیدن تو که رحمی وه مه نیری ⋆♩
تو که دلد ولام نیه فقط خاطره لام دری ♫
وجودم سوزانی گلم چه زخمی نایده ناو دلم ⋆♩
حسرت ای قصیل مه باید بمینیده دلم ♫
تو که دلد ولام نیه ارا سوزانی ای دله ⋆♩
دویری تو قبول نیکم ارای مه فره مشکله ♫
نیستی تا که ببینی چه زمین گیر شدم ⋆♩
عشق تو درد قشنگیست ولی پیر شدم ♫
آنقدر زخم به جانم زده دنیا که نپرس ⋆♩
گاه گاهی بخدا تشنه شمشیر شدم ♫
بی تو اندازه این شهر دلم غمگین است ⋆♩
تو که رفتی به خیابان تو زنجیر شدم ♫
بغض نشکسته زیاد است ولی شانه نبود ⋆♩
سر به زانوی خودم دادم و تحقیر شدم ♫
عالمی خاطر چشمان تو را می خواهد ⋆♩
من و یک عالمه خاطره خواهد چه کند ♫
زل به هر کس بزنی کار دلش ساخته است ⋆♩
روی خط مژه های تو تبر ریخته است ♫
رفته ای هر چند از این شهر و دیگر نیستی ⋆♩
من ولی شب پرسه ی خیس خیابانم هنوز ♫
دست در دست خیالت بی خیال عابران ⋆♩
پرسه پرسه در هوایت شعر میخوانم هنوز ♫
نیمه شب مست شوی گریه کنی خواهی دید ⋆♩
دست و سیگار و دلت چشم ترت میسوزد ♫
میکشم نقش تو را با قلم خاطره ها ⋆♩
چون که تصویرگر صورت ماهت هستم ♫
بغض و فریاد شدم باز مرا نشنیدی ⋆♩
مثل یک گمشده ای در ته چاهت هستم ♫
عازم دورترین نقطه ی دنیا که شوی ⋆♩
با همه فاصله ها پشت وپناهت هستم ♫
نیستی وقتی کنارم روزگارم خوب نیست ⋆♩
دکترم گفته تپش های دلم مطلوب نیست ♫
رخنه کرده در تمام تار و پودم عشق تو ⋆♩
هیچکس در قلب من مانند تو محبوب نیست ♫
میزنم بوسه ب عکس تو و گُر می گیرم ⋆♩
لب داغ تو به شهریوریش می نازد ♫
بغض اگر وا نشود تا جگرت میسوزد ⋆♩
بره آهو به همین دلبریش می نازد ♫




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ امین فالجی قاضی , دانلود آهنگ امین فالجی قاضی 2 , دانلود آهنگ امین فالجی ریمیکس , دانلود آهنگ امین فالجی لیلی خو ناز مکه , دانلود آهنگ امین فالجی ستارگم , دانلود آهنگ امین فالجی شاهزاده قلبم , دانلود آهنگ امین فالجی آرزوی مرگ ریمیکس , دانلود آهنگ امین فالجی دلبرکم , دانلود آهنگ امین فالجی مهر عشق , دانلود آهنگ امین فالجی موی سرت رنگ شراو , دانلود آهنگ امین فالجی شاهزاده قلبم ریمیکس , دانلود آهنگ امین فالجی بی احساس , دانلود آهنگ امین فالجی گیره نکه , دانلود آهنگ امین فالجی بازار خیانت , دانلود آهنگ امین فالجی گیره نکه ریمیکس ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: